kek fondan tema duckling duck..

 Hari tu,  tetiba satu pagi tu, saya menerima panggilan telefon dari sesorang.. masa tu, rasanya baru mandi..hihi..dalam 7.30 pagi rasanya.. dia punya gabra punya pasal takut lambat, dia call awal-awal, dia kata nak kek untuk mlm nanti..aduh..mana boleh cam ni kata saya.. kalau nak tempah kena la 3 hari sebelum tarikh..paling lambat pun 48 jam dari tarikh..itu pun kalau saya tkde hal lain, mcm tempahan lain ke.. boleh la..merayu-rayu..pd saya..katanya bakers lain tk boleh nk buat sbb last minit..memang la..ikutkan hati memang tk nak terima..kata saya itu pun kalau sempat..saya tk boleh janji apa2..dek kerana kesian si akak tu, terima jela.. nk wat camne..pasni kalau di saat- akhir sori ya..saya tk nk wat kerja terkejar-kejar.. nasib baik la brg semua ada.. kalau tak....pada akak tu, lain kali awal2 tau..


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Open order tart nenas

tempahan kek doraemon

Fruit flan cake